Zpět na výběr dotazů

Metatagy - titulek (title), klíčová slova (keywords), popis (description)

Tyto prvky, které můžete s ohledem na účinnější indexaci vyhledávači nastavit u článků či produktů ve zboží, jsou detailně popsány v tomto článku.

Popisy obrázků

U obrázků, které do textu vkládáte, je velmi vhodné doplnit jejich popis. Důvody jsou především následující:

  • Pomocí popisů obrázků vyhledávají vyhledávače obrázky - i z těchto míst přicházejí na weby návštěvníci.
  • Pomocí popisu obrázků je obsah překládán nevidomím pomocí hlasové čtečky.
  • Jedná se o další obsah webu, který vyhledávače hodnotí pozitivně.

Popis obrázku – charakteristika obsahu obrázku (není nutné vyplnit, ale je to dobré pro optimalizaci pro vyhledavače).
Titulek – titulek obrázku, který se zobrazí, když na něho najedete myší (není nutné vyplnit, ale je to dobré pro optimalizaci pro vyhledavače).
Níže se zobrazí náhled obrázku. Zobrazí-li se pouze otazníček, zadali jste chybnou url adresu.

Více o vkládání obrázků do textu naleznete v tomto článku.

Popisy odkazů

Titulek – je vhodné vyplnit titulek, tedy textovou charakteristiku obsahu odkazované stránky. Titulek není nutné vyplnit, ale je to dobré pro optimalizaci pro vyhledavače.

Více o tvorbě odkazů v obsahu zde.