Zpět na výběr dotazů

Nastavení emailového klienta:

Doporučujeme používat protokol IMAP, který do emailového klienta stažené zprávy ponechává na serveru (a tedy i ve webovém rozhraní emailové schránky, viz níže). (Protokol POP3 zprávu ze serveru po stažení do emailového klienta smaže.)

Dále doporučujeme používat šifrovaní, tedy TLS/SSL.

Příchozí server:


Odchozí server:


POP3, IMAP: mail.uplink.cz Název serveru (SMTP): mail.uplink.cz
Port:
Při TLS/SSL: 143
Bez TLS/SSL: 143
Port:
Při TLS/SSL: 587
Bez TLS/SSL: 25
Uživatelské jméno: Váš celý email Uživatelské jméno: Váš celý email

Heslo pro přístup k emailové schránce Vám bylo zasláno emailem, na Vaše přání jej můžeme přenastavit. Sami si heslo můžete ve webmailu změnit.

Webové rozhraní pro svou emailovou schránku naleznete na http://mail.uplink.cz.

Nefunguje Vám odchozí server a odesílání pošty? Někteří provideři blokují jiné než své odchozí servery. Problematika je popsána zde.

Screenshoty s korektním nastavením jednotlivých emailových klientů:

MS Outlook nastavení
Thunderbird nastavení
Mail (Mac OS X) nastavení
Mail (iOS) nastavení
Jiný klient
MS Outlook Thunderbird Mail (Mac OS) Mail (iPhone/iPad) Jiná aplikace? Napište nám

Diskuze k článku

Eva Weigelová: Reagovat

Neříkejte, že asi po l,5 roce je něco zle nastavené to se samo předělá ? Ještě včera to bylo funkční dneska musím jinam centrum zlobí.Nastavené vše bylo opd odborníka po přejítí na Windows 10 a pořízení nového PC ??? Zdravím E.W.