Zpět na výběr dotazů

Přišla mi informace o chybě při stahování dat z agregátoru zboží, můžete s tím něco udělat?

Ve většině případů nikoli. Chyby chodí, obvykle jde ale o problém agregátoru. V případě, že se jednorázově vyskytne nějaká chyba, přejděte tento fakt, obvykle bude při následujícím stahování opět vše v pořádku.

V minulosti jsme několikrát na různých projektech ověřovali, zda je vše z naší strany v pořádku – bylo a obvykle v době kontroly již chyba nebyla aktuální. Pokud se však některá chyba opakuje častěji a ve větším časovém rozpětí, dejte nám o tom vědět a ověříme, zda je ze strany eshopu vše v pořádku.

V takovém případě ve zprávě uveďte konkrétní produkt, u něhož se chyba vyskytuje a také podrobné informace o problému uvedené v administraci zbozi.cz – odkaz naleznete v emailu od zbozi.cz s chybovým hlášením.

Diskuze k článku