Zpět na výběr dotazů

Nejde mi odesílat emaily, přijímat mohu, dělám něco špatně?

Pokud nemůžete odesílat emailové zprávy, ale příjem Vám funguje, máte špatně nastavený SMTP server pro odchozí poštu.

Zkuste nastavit jako SMTP: "mail.uplink.cz".
Je vyžadován autorizovaný přístup – uživatelské jméno je váš email, heslo dostanete prostřednictvím emailu (je možné jej na žádost změnit na jiné).

Pokud problém přetrvává zkuste se přihlásit na webmail a vyzkoušejte odeslat email. Odešle-li se email v pořádku nebude problém na naší straně. V takovém případě zkontrolujte nastavení emailového klienta (Outlook, Thunderbird; nastavení viz výše), případně kontaktujte osobu, která vám jej na vašem počítačí nastavila.

Provider blokuje cizí SMTP

Někteří poskytovatelé internetu blokují v rámci své bezpečnostní politiky cizí SMTP servery a připojujete-li se do jejich sítě, musíte používat pouze SMTP servery, které povolují. Doporučujeme se obrátit na poskytovatele Vašeho internetu nebo správce Vašeho počítače a žádat u něho více informaci, pro nemožnost odesílaní mailů z SMTP: "mail.eshopsystem.cz". Provider Vám v takovém případě obvykle buď sdělí, který SMTP server používat v jeho síti, nebo Vám povolí užití zmíněného "mail.eshopsystem.cz".

Diskuze k článku

Eva Weigelová: Reagovat

Neříkejte, že asi po l,5 roce je něco zle nastavené to se samo předělá ? Ještě včera to bylo funkční dneska musím jinam centrum zlobí.Nastavené vše bylo opd odborníka po přejítí na Windows 10 a pořízení nového PC ??? Zdravím E.W.