Zpět na výběr dotazů

Spuštění portálu zákaznické podpory

1.2.2012

Chceme Vám – uživatelům eShopSystemu být blíže a nabídnout Vám lepší možnosti seznámení se s administrací včetně zodpovězení nejrůznějších dotazů.

Tento portál zákaznické podpory bude propojený přímo s kontextovou nápovědou v administraci a naleznete zde podrobné popisy a návody jednotlivých funkcí a modulů, které budou postupně rozšířeny i o komentované videotutoriály, dále je zde sekce často kladených otázek a sekce věnující se návodům k užitečným aplikacím a popisující různé internetové prohlížeče. Brzy přibude interaktivní slovníček pojmů, který Vám srozumitelně vysvětlí veškeré technické pojmy na konkrétní stránce se vyskytující.

Po obsahové stránce zde jsou ještě mezery. Během následujících týdnů a měsíců je zacelíme a věříme, že zde přehledně a srozumitelně naleznete odpovědi na pokud možno všechny otázky, které byste mohli mít v souvislosti s administračním systémem eShopSystem.