Metatagy - titulek (title), klíčová slova (keywords), popis (description)
Tyto prvky, které můžete s ohledem na účinnější indexaci vyhledávači nastavit u článků či produktů ve zboží, jsou detailně popsány v tomto článku.
Popisy obrázků
U obrázků, které do textu vkládáte, je velmi vhodné doplnit jejich popis. Důvody jsou především následující:
- Pomocí popisů obrázků vyhledávají vyhledávače obrázky - i z těchto míst přicházejí na weby návštěvníci.
- Pomocí popisu obrázků je obsah překládán nevidomím pomocí hlasové čtečky.
- Jedná se o další obsah webu, který vyhledávače hodnotí pozitivně.
Popis obrázku – charakteristika obsahu obrázku (není nutné vyplnit, ale je to dobré pro optimalizaci pro vyhledavače).
Titulek – titulek obrázku, který se zobrazí, když na něho najedete myší (není nutné vyplnit, ale je to dobré pro optimalizaci pro vyhledavače).
Níže se zobrazí náhled obrázku. Zobrazí-li se pouze otazníček, zadali jste chybnou url adresu.
Více o vkládání obrázků do textu naleznete v tomto článku.
Popisy odkazů
Titulek – je vhodné vyplnit titulek, tedy textovou charakteristiku obsahu odkazované stránky. Titulek není nutné vyplnit, ale je to dobré pro optimalizaci pro vyhledavače.
Více o tvorbě odkazů v obsahu zde.